קליפ חתונה

אנחנו בכתום לומדים את האופי, הסגנון והרצון המיוחד של הזוג ורק לאחר מכן עורכים את הסרט המרגש.

אנה וניר - סקוטלנד

כתום צלמים Jewish Wedding at Cluny Castle,Scotland
קרא עוד על אנה וניר - סקוטלנד

אור ומור - סנדרין

קרא עוד על אור ומור - סנדרין

סתיו ואורי - גארדן הוטל חיפה

קרא עוד על סתיו ואורי - גארדן הוטל חיפה

הילה ושחר - יונו YONO קיסריה

קרא עוד על הילה ושחר - יונו YONO קיסריה

קליפ חתונה מרגש

החתונות הפכו בשנים האחרונות למושקעות עד מאוד, וטוב שכך. האירוע שבו שני בני אדם מתחייבים זה בפני זו, ובפני כל חבריהם ומכריהם, לחיות ביחד באושר ובעוני, בטוב וברע, בבריאות ובחולי, הוא תמיד מרגש – וכדאי להעשיר אותו בכל דרך שתרבה שמחה והתלהבות. אחת האטרקציות היותר מוצלחות היא קליפ חתונה. זוהי גם אחד השירותים שכתום צלמים מספקת בהצלחה רבה ולשביעות הרצון המלאה של הלקוחות, בעיקר בזכות יצירתיות גבוהה וקשב מלא לרצונות שלכם.

הפקת קליפ חתונה מרגש מושקעת ויצירתית להפליא

קליפ חתונה עם כתום צלמים הוא חוויה מלהיבה במיוחד, כך שמובטחת לכם הנאה רבה עוד לפני שתצפו בתוצאה הסופית (ומן הסתם אחרי ההקרנה בחתונה תרצו לצפות בקליפ עוד פעמים רבות בהמשך החיים…)

ההפקה כוללת עזרה בתכנון הקליפ ובניית התסריט, שימוש באמצעי תאורה מתקדמים, אביזרים לכל השחקנים בסרטון וגם עריכה מוקפדת כך שכל פריים וכל מעבר יהיו מושלמים. תשומת לב רבה מוקדשת גם לפן הקולי, הן במהלך ההקלטות והן לאחר מכן כשאנחנו עורכים את הקליפ ומשייפים את הסאונד במידת הצורך. אם תרצו, אפשר גם להקליט את השירה באולפן מקצועי. אפקטים הם עוד אופציה שמעשירה את הקליפ והופכת אותו למרשים במיוחד, וכשמוסיפים לתמונה את היצירתיות שלנו, את הניסיון ואת הקשב המלא לכל הצעה ורעיון כמו גם את היכולת המוכחת לאסוף הכל וליצור קליפ מדויק, עם סגנון משלו וקו מנחה מהרגע הראשון ועד לפריים האחרון ולמחיאות הכפיים של האורחים – אפשר להבין מדוע כל מי שכבר יצרנו לו קליפ שכזה לא הפסיק לשבח אותנו.

האפשרויות השונות של קליפ חתונה

  • כוכבי הקליפ – ישנן שתי אופציות עיקריות: קליפ שבו הכוכבים הם החתן והכלה, או קליפ שמשתתפים בו החברים הטובים, בני המשפחה ולפעמים גם מכרים נוספים.
  • לוקיישנים – מבחינה זו האפשרויות רבות ומגוונות. יש קליפים שמצטלמים רק באולפן, עם מסך ירוק שעליו ניתן להקרין רקעים שונים, ויש קליפים שמבוססים על צילומי חוץ (בעיקר במקומות רלוונטיים לחיי החתן והכלה – למשל המקום שבו הכירו, וכו'). ניתן כמובן גם לשלב בין צילומי פנים וחוץ.
  • אופי – קליפ לחתונה יכול להיות שיר, יכול להיות סרטון משעשע ובעצם כל דבר שתרצו – כתום צלמים תממש.

כתום צלמים המקום הנכון כבר בקליק הראשון

כתום צלמים מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי

    כתום צלמים המקום הנכון כבר בקליק הראשון

    כתום צלמים מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי