כתום תדמית

לאה בוגץ׳ גינוסר - מנכ״לית חברת הספנות MSC ישראל

צילום תדמית אישי לאנשי עסקים, מנכ״לי חברות ובכירים, לצרכים אישים, יח״צ ולמדיה.
קרא עוד על לאה בוגץ׳ גינוסר - מנכ״לית חברת הספנות MSC ישראל

צילום מתחמי עבודה ותרבות ארגונית

צילום אזורי למידה באוניברסיטת חיפה, תיעוד פעילות ותרבות ארגונית.
קרא עוד על צילום מתחמי עבודה ותרבות ארגונית

שחף חיו מנכ״ל קבוצת שחף אבטחה - צילום תדמית אישי

צילום תדמית אישי לאנשי עסקים, מנכ״לי חברות ובכירים, לצרכים אישים, יח״צ ולמדיה.
קרא עוד על שחף חיו מנכ״ל קבוצת שחף אבטחה - צילום תדמית אישי

צילומי תדמית לעסקים

תדמית נכונה ומחמיאה היא נכס יקר ערך עבור בעלי עסקים במגוון רחב מאוד של תחומים. גם נושאי תפקידים בכירים בחברות גדולות ובארגונים ציבוריים נדרשים לטפח מוניטין מרשים – ואחד הכלים האפקטיביים לכך הוא צילומים מקצועיים. את צילומי התדמית אפשר, וכדאי, להציג באתר של העסק/הארגון, ברשתות חברתיות, במסגרת כתבות בעיתונות המודפסת, בחלק מהמקרים גם בכרטיסי ביקור ויש כמובן עוד מקומות שעבורם כדאי להשקיע בתמונה שמעבירה מסר מדויק. כתום צלמים מבצעת צילומי תדמית זה שנים רבות, ומביאה בהם לידי ביטוי מקצוענות ללא פשרות ומחויבות מלאה לספק את התוצאות הרצויות.

מחפשים צילומי תדמית לחברה עם ציוד משוכלל וחיבור אמיתי למצולמים? פנו לכתום צלמים

מפתח משמעותי נוסף בדרך ליצירת צילומי תדמית מחמיאים במיוחד הוא חיבור אמיתי בין הצלם למצולם. זו גם אחת האיכויות שמאפיינות את אנשי המקצוע שלנו – היכולת לסייע לכל המצולמים להרגיש בנוח מול המצלמה, דבר שלא תמיד הוא מובן מאליו. הנינוחות מתורגמת לצילום מחמיא ואותנטי, וכשמוסיפים לתמונה את הציוד המשוכלל, הניסיון המגוון וטביעת העין החדה, התוצאה היא תמיד צילום משובח ותדמית רצויה.

איך להבטיח צילומי תדמית מחמיאים במיוחד?

  • לוקיישן – שתי האופציות העיקריות הן הסטודיו שלנו או העסק שלכם. כשהצילומים מתבצעים בסטודיו ישנה שליטה מלאה על כל הפרטים הטכניים ולכן האיכות תהיה מושלמת. עם זאת גם במקומות אחרים ניתן ליצור תמונות ברמה גבוהה מאוד והערך המוסף הוא החיבור לעסק או לארגון.
  • קונספט – אמנם צילומי התדמית מתמקדים באדם המצולם, אבל דווקא בגלל זה חשוב קודם כל לגבש קונספט – כדי שהצילום לא יהיה גנרי ומשעמם, ובנוסף ישקף היטב את אישיותו של האדם.
  • קומפוזיציה – בדרך כלל צילום תדמית יכלול כאמור מעט פרטים יחסית ואולי אפילו רק את האדם, בצילום מקרוב. לעתים כן יתווספו אלמנטים על-מנת שהתמונה תשדר ערכים מבוקשים, בהתאם לקונספט שגובש.
  • עיבוד – מלאכת עריכה מדויקת משפרת את התוצאה בהיבטים הטכניים השונים מבלי לגרום לתמונה להיראות מלאכותית (ועל כן לא אמינה).
  • איפור והלבשה – כפי שהצלם מקדיש תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט כך גם המצולם נדרש לבחור בקפידה את הבגדים שאיתם יצטלם (בחלק מהמקרים הסט כולל מספר תלבושות), את השיער, האיפור וכו'.

כתום צלמים המקום הנכון כבר בקליק הראשון

כתום צלמים מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי

    כתום צלמים המקום הנכון כבר בקליק הראשון

    כתום צלמים מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי