צילום זוגות

צילומי זוגיות לחתונה

קרא עוד על צילומי זוגיות לחתונה

צילום אומנותי זוגות

אהבה היא תחושה שקשה מאוד לתאר במילים, למרות אינספור הניסיונות שנעשו. גם להגדיר אותה במדויק לא קל – אבל כשהיא קיימת, אי אפשר לפספס אותה. צילום זוגות הוא דרך נהדרת להנציח את החיבור העוצמתי שנוצר בין שתי נפשות, וליצור תמונות יפהפיות ומרגשות. ברוב המקרים צילום הזוגות יתבצע בלוקיישנים מעניינים שתורמים גם הם לתוצר הסופי, ובאופן טבעי גם ההעמדה של הזוגות תורמת למבע המקורי והייחודי של כל תמונה. לכתום צלמים ניסיון רב מאוד בצילומי זוגות, ויכולת ליצור חיבור אמיתי עם כל זוג כדי שהתוצאות ישקפו בצורה המחמיאה ביותר את שני בני הזוג ביחד וכל אחד לחוד.

צילומי זוגיות מקוריים עם ציוד משוכלל ושפה ויזואלית מדויקת

הכלים הנדרשים לצורך צילום זוגות איכותי הם כאמור חיבור מוצלח עם הצלם, ציוד משוכלל ושפה ויזואלית שמאפשרת ליצור תמונות עם ערך מוסף אמיתי. עם כתום צלמים מובטחים לכם כל המרכיבים הנ"ל ובנוסף סבלנות רבה שתורמת גם היא להיווצרות נינוחות מרבית של שני בני הזוג. ההיכרות שלנו עם לוקיישנים יוצאי דופן מרחיבה את מנעד האפשרויות, כשתמיד ישנה גם האופציה של מקומות חשובים לזוג (למשל המקום שבו הכירו, המקום שבו התרחשה הצעת הנישואין וכו'). בנוסף אנחנו מבצעים עיבוד מושקע של כל תמונה כדי להפוך אותה לעוד יותר יפה ושובת לב.

באילו מקרים כדאי לבצע צילום זוגות?

  • בין הצעת הנישואין לחתונה – מגמה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות היא לבצע צילומים זוגיים עוד לפני החתונה, בלי הלחץ של יום האירוע ובאווירה משוחררת במיוחד. את התמונות אפשר להקרין בחתונה עצמה, להשתמש באחד מהם לטובת ההזמנה לאירוע, כדי לבשר ברשתות החברתיות על מועד ומיקום החתונה וגם בלי מטרה מיוחדת מדובר במזכרת מרגשת לסיומו של פרק אחד בחיים ותחילתו של פרק חדש.
  • מתנה ליום הנישואין / יום האהבה – גם זוגות ותיקים מוזמנים כמובן לצלם את האהבה שאולי השתנתה עם השנים אבל בהחלט השתמרה ואף התעצמה. למעשה הצילום הזוגי הוא מתנה מושלמת של ילדים להוריהם וגם בין בני ובנות זוג.
  • כשמרגישים אהבה – אהבה כאמור היא מושג שאי אפשר לתחום וגם אין צורך לעשות זאת. בהתאם צילום של זוג אוהבים יכול להתבצע גם בלי סיבה מיוחדת – פשוט כשרוצים לתת לאהבה ביטוי מוחשי בדמות צילומים מרהיבים.

כתום צלמים המקום הנכון כבר בקליק הראשון

כתום צלמים מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי

    כתום צלמים המקום הנכון כבר בקליק הראשון

    כתום צלמים מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי